Monday, November 10, 2008

Anies Usaha Enterprise @ SDSI, MITC Melaka

Anies Usaha Enterprise telah mengikuti Ekspo Satu Daerah Satu Industri yang diadakan di MITC Melaka pada 7 November - 9 November 2008. Syarikat Anies bernaung dibawah pavilion ICU Jabatan Perdana Menteri bagi negeri Johor. Program SDSI ini mendapat sambutan yang menggalakkan dan bilangan pengunjung yang bertambah dua kali ganda berbanding tahun lalu. Ekspo ini menjadi platform kepada pengusaha IKS khususnya untuk mempromosikan produk ke pasaran tempatan dan antarabangsa.

1 comment:

Admin said...

salam , anda boleh mempunyai blog yg menyerupai laman web seperti saya www.musfaz.com .... terkini saya telah membuatkan satu client saya menukarkan blogspot.com beliau kepada .com ... iaitu www.azizanosman.blogspot kepada www.richricherclub.com ... yg menariknya anda boleh mempunyai email sendiri seperti mana saya iaitu prefertolearn@musfaz.com . bg anda contohnya aue_anies@manies-anies.com ... hubungi saya segera untuk menaikkan profesional dlm bisnes anda. sekian terima ksih.